13 December 2012

ohbaeklu's


Assalamualaikum and annyeong guise :]
Semalam bola malaysia vs thailand kan? Malaysia tewas, tapi takpe malaysia kalah bermaruah diorang tak main tipu macam thailand. Aku bangga kot jadi rakyat malaysia. Pemain harimau malaya ni takde pulak ni marah atau mengamuk atas padang semalam. Bagus bagus tahun depan kita balas dendam, mesti kena thailand tu. Satu lagi pasal referee korea tu. Semalam semua non-kpoppers duk marah kpoppers macam bodoh je diorang. Opps sorry. Tapi yang marah kpoppers tu memang bodoh la. Referee tu orang dari korea utara, kpop ni dari korea selatan. Yang kami kpoppers minat, korea selatan bukan korea utara. Dan kami jugak minat k-idol bukan referee. Sentap kejap aku -.-' Semalam aku off awal twitter sebab malas nak masuk campur dalam sesi mem'bash' ni, buat sakit hati aku ada lah, kambing lu.

Aku lepas bola semalam entah kenapa jadi benci dekat thailand referee korea UTARA tu ;-; Sakit hati weh, diorang aniaya pemain malaysia. Farizal tu dia sanggup muka dia kena tendang semata-mata taknak bagi bola masuk gol. Fadhli shas pulak kena kad merah walaupun dia buat benda yang tak seberapa, dafuq la referee tu. Okay title post kali ni ohbaeklu. Tu nama otp bagi sehun, baekhyun and luhan. Wkwkwkwk omei ke weh? :3 Oh untuk sehun, baek ofc untuk baekhyun and lu tu untuk luhan :3 Asmaa' panggil aku lurin wkakaka omei asmaa' tapi aku tak pandai nak gabung nama hang dengan tao atau xiumin T^T Asmaa' hang panggil den baekrin atau serin pun boleh jugak wkwkwkw. Tapi aku lebih prefer lurin lah sebab nampak comel je. Tadi bukak tumblr then tengok bilangan posts aku dah sampai 2000 lebih. Tahniah nurin, tahniah :3

Okay tadi aku check youtube pastu jumpa satu video ni yang cakap pasal ad lib version by baekhyun. Sepatutnya ada dalam lagu mama by exo k tapi dia cut. Aku rasa kalau ada part tu lagi best kot lagu mama ni. Yelah sebab baekhyun wkwkwkwk. Nak tengok klik sini. Kan? Rasa macam perfect je kalau ada part tu okay kesian dekat baek aku T^T Wuwuwuwuwu siapa yang buang tu mai sini nak lempang bagi sedar :p Exotics semua tengah tunggu comeback exo. Harap-harap diorang comeback dalam bulan ni kalau tak mental breakdown balik lah aku. 21 december tolonglah exo comeback haritu T^T Harap-harap tu bukan rumor ;^; Hari ahad aku balik kelantan balik nak jumpa amalin and asmaa'. Aku rasa hari isnin tu aku dah nak jumpa diorang. Acano malin okay ke dok? Cepatlah balik dari thailand tu ;-; K ppyong~

CRAWLING TO KOREA HAHAHAHA NAK JUMPA EXO. K BTW, TADI AKU BACA SURATKHABAR METRO ADA PASAL ASIA SUPER SHOWCASE. LUHAN ADA DALAM SURATKHABAR TU OMG.

No comments:

Post a Comment