10 December 2012

i cant weh i cant


Assalamualaikum and annyeong guise ;-;
First bukak twitter tadi tapi tak tweet pun. Stalk pasal exo dekat @adoreadblEXO. And nampak satu tweet ni. Tweet tu macam ni - 
"Luhan accidently went into ladies toilet, there were kpop fans inside and they're screaming".
Wtf weh t^t ya Allah untungnya kpopers yang dapat jumpa Luhan tu omg omg. Kalaulah aku ada dekat sana kan ;-; Pfft mesti pengsan terus ya Allah :( Aku rasa macam dengki gila dengan dorang yang duduk dalam tandas tu. I hate you wae exo m perlu datang sini t^t Kenapa exo buat aku camni -.- Kenapa exo je yang boleh buat aku rasa betul-betul nak menangis and gila macam ni weh tolong. Tahun depan exo k and exo m nak datang. GDA tulah -.- Dia buat masa bukan cuti kan? Aku takleh weh aku takleh. Tiket tu macam fck je mahal nak mampus. Okay first time aku mencarut macam tu k sorry readers. Aku just takleh tahan weh t^t Mama and abah aku tak faham perasaan aku weh, dia taknak bekerjasama dengan aku. Tolonglah exo. And sekarang ni exo m ada dekat one utama eh? Shit, I just cant weh.

Tolong korang, tolong cepat balik korea sekarang. Aku jealous dengan fans yang dapat jumpa korang! Just tu je. Diorang dapat jumpa korang exo m, tapi ni hah, exotics yang ada kat rumah ni so damn jealous with them ;-; So you guise, lepas buat konsert tu sila balik terus weh tak payah singgah shopping dekat pavi pulak. Nanti kalau aku nangis teruk lagi mungkin mama akan sumbat aku dalam tanjung rambutan. If korang cakap aku over minat dekat exo? Eh cakap jelah, memang betul pun. Memang aku dah sayang gila dekat 12 orang derps ni ;-; Ha'ah aku gila, aku memang gilakan exo. Hahahaha ._. And btw aku nak tanya korang, siapa yang tak jealous kalau ada orang yang dapat jumpa bias korang? Hahaha yeah aku gila jealous nak mati dengan korang ;-;

Okay ada satu tweet ni cakap yang btob, exo m and suju m tengah cari baju melayu waterpak weh waterpak ._. Aku nak tengok diorang pakai baju melayu. Luhan mai sini bawak aku kawin dekat siam please t^t Okay whateber, aku just takleh jugak nak bayang macam mana diorang pakai baju melayu. And yeah bagi yang ada dekat one utama tu sila ambik gambar exo m asap. Mungkin post kali ni macam gila je aku sekor yang cakap kat sini ;^; and langsung takde yang nak komen okay ;-; Aku just macam, weh macam bodoh je aku update then takde yang nak baca hahaha ;-; Hahaha okay abaikan. Pagi tadi aku dah try control diri aku supaya berhenti kejap layan exo, but I CANT hahaha aku still baca fanfic yang characters nya semua exo. Okaylah ppyong~
Changmin, wae are you so freaking cute and adorable and cute? n.nv. Yeah yeah I fell for you.

No comments:

Post a Comment