05 December 2012

idk nak buat title apa ~.~

  

Assalamualaikum and annyeong guise ,_,
Sejak dua tiga empat menjak ni kan, gambar thethun selalu je keluar kat dashboard ,_, I dunno why. Oyeah if I fall for him, don't you guise marah kat I pulak :3 Actually kan, thethun ni la bias aku yang mula-mula ~.~ Oyeah tak percaya huh? Hahah klik sini. Post tu bila eh aku create sayangku semua? 2 July :3 Okay hahahaha, dulu bias aku Sehun dengan Luhan, sekarang ni pun masih sama but aku sayang Baekhyun and Luhan lebih sikitlah kot auwww sweetnya <3 Hahahaha okay. Aku tahu, siapa yang baru jadi exotic mesti susah nak pilih bias kan? Sebab mereka terlalu AWESOME, FLAWLESS AND AND AWESOME. Okay aku dah sebut tu tapi abaikan. Kan korang kan? And friends (exotic) aku kat facebook, profile picture sesetengahnya gambar Luhan. Hahaha ramainya madu eden :3

Tangan kanan aku sakit sebenarnya. Mak aku cakap aku sakit tangan sebab selalu main laptop. Mak aku cakap centu, aku pun cakaplah 'kalau centu, kakak takyahlah buat homework, sebab tangan kakak sakit auwww'. Tapi harini dengan malam tadi aku dapat siapkan 6 pelajaran. Okay awesome (y) Semalam masa aku duk rajin buat homework adalah adik-adik aku ni, bising doh diorang. Lompat sana lompat sini, kalau aku lempang, kang menangis -.-' Aku garang k garang :p Btw, tadi aku baru tukar aku punya link hover. Thanks to wana :3 Aku jealous tengok blog beliau auww sangat okay sangat ,_, Dia pandai code. Okay kay k. Haha actually aku ni tak tahu nak tulis apa lagi. And yeah, tadi aku edit lagi sikit blog Amalin, edit dia punya cbox dengan navi tu. Aku tukar warna and tambah border dekat cbox. Haha okaylah, ppyong \o/ 
P/s: Mama dengan adik-adik aku semua keluar tinggal aku sorang. Alasan tidak benar: sebab nak buat homework. Alasan benar: semestinya aku malas nak pi jalan-jalan ,_,
  
SuChen feels ,_, Ya Allah aku suka setiap otps dalam exo ni ._.

No comments:

Post a Comment