06 December 2012

o.m.g.



Assalamualaikum and annyeong guise \o/ 
Korang dah tengok video tu? Bilik or tempat diorang buat rehearsal ni macam sempit sangat ah ;-; Kesian kan. Aku nak tergelak act dah tergelak masa tengok sehun dengan xiumin. Yang part akhir-akhir masa nak habis tu hahahahaha kelakar. Xiumin kat tepi tao eh? Sehun pergi dekat dekat and kepit Xiumin :p Kalau korang tengok and rasa macam tak kelakar, har har takpe sebab aku rasa kelakar eh suka hati aku ah xD Lepas tu yang DO tu pulak. Dia macam nak kiss dinding tu je lol xD Haha tapi cara dia jalan-jalan dekat dinding tu nampak comel ah :3 Okay aku kalau tengok shinee dalam ni tengok sekilas je tu pun aku tengok dekat Key je ;-; Tapi video ni macam low quality aku nak tengok muka diorang lagi-lagi exo ni alahai -.-' Tadi aku text Ainssa, tanya dia boleh online tak. Dia cakap "boleh tapi kejap lagi eh awak, saya tengah cari baju abang saya".

Actually kan Ainssa, tu memang kau ke yang reply? Hahaha rasa macam awkward pulak kau cakap awak/saya dalam message sebab kita selalu kau, aku, den, hang and etc :p Hmm kalau kau tak online lagi, mungkin aku akan off lah Ainssa, sebab aku takde kawan nak bersembang. Asmaa' pulak pergi kenduri sepupu dia ;-; Petang tadi dah fangirl dengan dia pasal hunhan ni. Hahaha dp facebook aku tu comel dia overload ;-; Untungkan Sehun dapat pegang tangan Luhan, untuk jugak Luhan dapat pengang tangan Sehun ;-; Apakah ini Luhan? Sehun? Buat aku jealous terlebih je korang berdua ni, oh tidak alamak alapak -.-' Aku tengok satu video ni. Yang dia dapat salam dengan Luhan and Baekhyun. Klik sini. Omg bapak untung gila fan tu ;-; Kyaaaaa. Actually aku tengah cari cover for timeline facebook tapi tak jumpa. K lah nak sambung cari, ppyong~
P/s: Dah berapa kali aku buat 'p/s' sebelum habis post ni? -.-'

My favourite otp :3 Hunhan~ I love you twoo :3 

No comments:

Post a Comment