08 December 2012

jealous ter'overload'



Assalamualaikum and annyeong guise n_n
Lepas tengok world date with shinee semalam aku terus text kat Amalin ;-; Jealous weh dengan Adiba dia dapat naik flying fish dengan Key ;-; Ya Allah kalau lah aku ada kat tempat dia kan best ;-; Aku dengan Amalin tengah retak sejutaaaa tahu tak ;~~~; Lepas tu aku tertengok preview yang seterusnya, omaigah Adiba peluk Key asdfghjkl ;-; Key wae you do this to meh huh? WAEEEEEEEEEeee?! Tapi Adiba ni untung tung tung tung tung. Korang ce tengok scandal aku tu ;AAA; omg his lipseuuu ;-; Kissable lipseuu ;-; AAAA byungtae ;AAA; Sekarang aku dah jadi madu Asmaa' okay fine ;-; Dia suka Luhan jugak okpioneeee ;-; Ok ok ok ok poineeee. Nanti aku nak jumpa Amalin and Asmaa' bagi membincangkan isu penting ini. Okay Asmaa' and Amalin get ready bebeh.

Tadi den buka twitter pastu nampak Amalin punya tweet. Tekan sini omg omg omg omg. Key comel okay comel comel comel, Chanyeol, Suho and DO pun comel jugak ;-; Key comel asdfggghjjkkl. Btw, tadi baru lepas baca blog Asmaa' post baru dia ;; Den dah tengok lama dah gambar tu but Luhan asdsdahffklafhka omg omg ong kedek kedek comel gila tahap 10000. And and flawless and comel and cute and handsome and and flawless. Okay  okay. Setiap hari kat sini jelah tempat aku nak berfangirl, tak pun dengan Asmaa' and Amalin dekat chat ;~~~; Lepas ni Asmaa' dah masuk asrama then tinggal aku dengan Amalin jelah ;-; Asmaa' rugi hang tak ambik je tawaran sekolah Naim haritu ;u; Kalau tak kita boleh fangirl sama-sama uwuwuwuwuw. Btw, aku rindu Ainssa. Mana dia eh? K lah ppyong~

\
"One two three" Peacee (Y) Saranghae ge <3

No comments:

Post a Comment