18 December 2012

no title


Assalamualaikum and annyeong guise t__t
Aku dah hampir lupa yang aku ada blog. Serious semalam memang aku taknak update sebab aku malas ;_; Tapi harini lepas asmaa' mention pasal blog baru aku teringat oh blog, dah tak update selama dua hari. Actually aku tak tidur pun tadi, aku just tenung syiling fikir pasal non kpoppers yang macam selalu je nak cari gaduh dengan kpoppers. Cari gaduh dengan aku pun ada beberapa orang ni ;-; Hahah macam bodoh je kot kita takde pulak judge diorang, hah kau minat sapa ke apa k. Semalam aku jumpa asmaa' and amalin, best  woo. Tengok video dalam phone amalin, diorang sambil tanya aku tu siapa yang ni siapa. Yang bibir sexy tu siap lol xD Lepas tu aku and asmaa' ada twitter lagi satu. And aku sedaya upaya dah nak sorok identiti twitter tu, tapi nampak macam tak jadi wth -.-

Aku sebenarnya malas nak update blog. Takde idea, blank je. Aish tadi asmaa' bagi gambar key dengan amber diorang tengah bersweet-sweet dalam gambar tu. Weh apakah la asmaa' ni aduh buat aku jealous. Mentang-mentanglah tao tu belum curang lagi dengan hang puih. Tapikan aku takleh benci amber sebab aku suka dia :3 Wooowowowowo. Lepas tu semalam pasal tangtang dengan lay. Tangtang ni fan lay dari 2004 kalau aku tak silap asdkjaslkdjdlskfs. Haeming pulak luhan punya fans, beibei pulak kris punya. Serious dengki gila dengan diorang. Tapi kalau jadi macam diorang mesti ramai haters ;AAA; Aku taknak ah centu. Tapi diorang serious untung gila babun, ramai haters maknanya ramai penghasad dengki kan? Aku pun tergolong kah? Okay calendar exo harga RM95. Ada yang nak beli. Klah ppyong.

No comments:

Post a Comment