09 December 2012

harini yes harini ;A; omomomomo


Assalamualaikum and annyeong guise ;^;
Yup, harini lah exo m sampai Malaysia ;AAA; I CANT WEH I CANT. Dioarang akan sampai sini dalam beberapa jam lagi omg omg ;AAA; And lepas tu I will breath the same air with them. LUHAN! Kyaaaaaaaaaaa ;AAA; Sekarang ni aku tengah bernafas the same air with btob. Ilhoooooon ;AAA; Yah I cant even kyaaaaaaaaaaaaa~ Semalam ada beberapa melodies ni, dia ada tweet yang dia dapat pegang btob ohgod andwaeeee?! Seriously, dia siap nyanyi lagu Insane dekat telinga Hyunsik lagi. The lucky fans ever ;u; Jealous teroverload. Kuzett and Mira gi klia harini. Sobs sorrylah den kena jealous jugak Miraaa ;~~~; Goodluck harini, Mira jumpa Wu Yi Fan, Kuzett jumpa Xi Lu Han ;AAA; Lululululululululululululu ;~~~; Asmaa' jom nangis bersama-sama ;-;

Semalam kalau ada yang perasan, aku ada private blog sekejap. Ingat nak edit tapi baru teringat dalam laptop ni mana ada photoshop wth ;-; Tak kan nak guna pixlr kot. Aku tak reti guna benda tu ;-; Oyeahh, esok ayah aku pergi kl. Kyaaaa ;AAA; tapi dia pergi sana nak buat kerja but still ayah aku boleh bernafas dengan udara yang sama as exo m. Dan kuantiti udara tu lebih banyak dari aku dan aku jealous dengan ayah aku kyaaa abah meh ambik kakak meh. K I gilosss. Siapa yang pergi tu tolong upload gambar my bebby lulu okay. Lulu mesti comel asdfghjkl. Tahun depan Lulu, make sure you bawak jugak Sehun okay ;^; Forever HunHan's shipper. Lepas ni aku reblog gambar dekat tumblr. Aku nak naikkan jumlah post aku kat sana. Biar sampai 2000+ jugak harini. Malam ni aku nak bersiap sedia untuk menangis. K ppyong~

Gif Kai tetiba sesat kat sini. Aku pun tak tahu macam mana dia boleh datang sini *kompius* 

No comments:

Post a Comment