20 December 2012

tak boleh nak berhenti lagi?

 

Assalamualaikum and annyeong guise ;n;
Korang perasan tak dekat twitter ni boleh dikatakan setiap hari kot ada yang kena bash, kutuk itu kutuk ini, tak rasa macam twitter tu dah tak best ke? Ha'ah memang best dapat bertweet, aku pun suka bertweet ni tapi dalam masa yang sama, tengok tweet atas dia bash budak ni, tengok tweet bawah dia bash budak lain ._. Harini pulak muncul lah #TeamBenciKpop, trending lah weh, mesti peng'create' tu bangga gila harhar sakai much. Okay korang litsen, if korang benci gila dekat kpop ni korang boleh simpan je takperlulah sampai buat hashtag bodoh ni. Jangan salah faham, aku cakap hashtag tu yang bodoh bukan korang, so senyap je eh. Okay aku kat sini bukan nak suruh korang transform kan diri korang jadi kpoppers no, just please respect apa yang kitorang minat, respect k-idols. Tolong cuma tu je kitorang nak tak lebih pun. Kalau korang buat hashtag ni untuk dapat perhatian, korang memang dasyat.
"Trend hateful and disrespectful hashtag such as #TeamBenciKpop. I'm not a fan of Kpop but there's a word call RESPECT"
Haaa, see? Entahlah aku rasa macam kesian tengok orang yang duk sokong team tu. Entah apa-apa aku pun tak tahu. If asmaa' online twitter tadi aku jamin, aku dengan asmaa' akan bergabung bersama untuk menumpaskan team tu /gigit kuku/ Aku dengar lagu lagu falling down sebab aku memang tengah falling down sekarang ni. Perasan tak aku update selang sehari? Ha'ah aku sibuk dengan homework, kesia blog /usap blog/ Lepas ni den nak tukar sikit design blog ni. Tapi den tak tahu nak tukar bila wuuuu. Asmaa' untung, dia tak ada homework online setiap masa pun boleh ._. Siapa yang dah pernah baca novel the wedding breaker? Aku pinjam novel ni dengan mak saudara aku. Best sangat ._.v Tak menyesal aku baca novel ni. Semalam aku, asmaa' and amalin jumpa lagi, kitorang tengok video je. Klah ppyong.

Tadi jumpa video yang pasal luhan ni caring gila. Nak menangis aku wuuu sobs :<

No comments:

Post a Comment