15 December 2012

nak letak tajuk apa eh? entahlah


Assalamualaikum and annyeong guise u_u
Okay harini memang macam semalam tapi aku taknak dah spam gambar exo kat sini :3 Hahaha malas nak cari gambar diorang. Korang tahu tak aku bangun pukul 9 lebih harini. Nenek aku tanya adik aku, weh kakak hang tu bernyawa lagi tak? lmfao wkwkwkwkw tak pernah bangun selewat ni. Mujurlah pagi tu aku bangun solat subuh then tidur balik. Biasanya aku bangun pukul 6 solat then tidur balik, pukul 7.45 aku dah bangun ~.~ Entahlah kenapa harini semalam aku bukannya tidur lewat sangat or maybe (?) Tapi aku off twitter tu dalam pukul 11 lebih. Takdelah lewat sangat -.- Korang tengoklah gif kat atas tu, comel je laki-laki aku gaduh meow askdkasjdjfh. Nak tengok muka baekhyun. Okay aku rindu baekhyun tu ;AAA; Kenapa laki aku ni comel sangat duh -.-

Tadi baru lepas reblog gambar dekat tumblr :3 Post aku kat sana baru 2000 lebih je kot. Orang lain dah berbelas-belas ribu dah weh -.-' Ada yang 17 ribu lebih. Dasyat woo manalah dia cari gambar tu en? Haaa semalam ainssa call tanya pasal homework. Dia cakap dia baru je nak buat homework pai semalam. Hahahaha aku tak tahulah kau sempat siap or tak ainssa sebab homework pai kita ni serious banyak nak mampus. Ba tu pun aku belum siap lagi baru je ada 6 or 8 perkataan. Harhar kesah pulak aku en? Pai aku dah nak siap kot. Harini aku nak masuk bab akhlak islamiah apa tu. Lepas tu ada beberapa bab lagi. And aku rasa bab-bab akhir ni banyak sikit kena tulis -.- Dakwat pen aku dah habis waaaa T^T Sakit hati.

Dakwat pen dah habis nampak sangat yang aku ni rajin gila wkwkwkwk perasan sebontar -.- Harini gambar luhan semuanya besar-besar. So aku ambik yang ni jelah. K ppyong~

No comments:

Post a Comment