05 December 2012

finally...


Assalamualaikum and annyeong guise n___n
Post pendek take a note. Aku suka gila gif kat atas ni. KaiLu feels ;AAA; omg omg omg. Btw aku baru je lepas edit blog Amalin tadi. Nak tengok klik sini. Aku tahu blog dia penuh dengan key <3 Key pun bias aku jugak :3 Aku dengan amalin ni madu yang bahagia :3 Lol, minho bukan bias aku, aku tengok ttby bukan sebab dia actually, tapi sebab exo. Okay, sweetnya aku ;AAA; puih. Hahaha, okay Amalin tanya aku berapa kena bayar. Haha aku tak tahu sebenarnya sebab tak biasa lagi dalam hal urus niaga dalam blog ni. Hahahaha Amalin, bayar RM 3.00 dah okay. Bayar ikut topup la :3 Orang disini perlukan topup bbuing bbuing :p Hahah lol. Dah lama jugak aku tak update kan? Salah satu sebab internet kat sini tak berapa nak segar, so yeah. Tadi aku baru habis baca fanfic thethun :3 Asdfghjkl best k.

Tak sangka aku boleh baca fanfic tu sampai habis. Dia ada 90+ chapters. Aku tak pernah lagi baca fanfics banyak chapters macam tu. Kadang-kadang 50+ chapters tu aku rasa dah boring kuasa 10. Tapi fanfics ni takde pulak aku rasa boring or what :3 Ainssa, yeah Ainssa kau pergi mana ha makcik? Aku takde kawan ah nak sembang kat facebook. Kesian tahu tak. Kau dekat kl kan sekarang? Bergembiralah anda. K aku rasa sampai kat sini jelah post kali ni. Ppyong~
P/s: Homeworks banyak lagi yang tak siap. 01/01/2013 sekolah dah buka ;-; serious takde mood nak buat homeworks yang banyak gila tu ;-;
   
Poor my chanchan. Sehun baik :'D AAA chanhun feels ;AAA;

No comments:

Post a Comment